Vidste du? – Nukissiorfiit kommer snart på E-boks

Hvad er E-boks?

E-boks er en digital postkasse, der giver mulighed for at gøre al post digitalt, hvilket er en mere miljøvenlig løsning.

Nukissiorfiit er i gang med at forberede sig til at begynde at brug E-boks:

Kunder der modtager regninger pr. brev eller via e-mail, vil ikke længere have denne mulighed, når E-boks er implementeret. Efter implementeringen af E-boks vil alle regninger og rykkere blive sendt via E-boks.

Disse valgmuligheder vil stadig være tilgængelige efter implementering af E-boks:

Forsendelse af regning via sms. Betalingsmuligheder: Mobilepay, Betalingsservice (PBS), Betalingskort.

Nyttig oplysninger:

Som kunde hos Nukissiorfiit er det dit valg hvordan du modtager og betaler regninger. Hvis du har brug for vejledning kan du tage kontakt med vores Kundeservice.

For selvbetjening har du muligheden for at tilmelde dig via vores Kundeportal: kundeportal.nukissiorfiit.gl eller du har mulighed for at hente formularen for tilmelding på: www.nukissiorfiit.gl

Lignende artikler

TARGA 25.1 til slag

29. oktober 2024

Johan Danielsen er ansat som ny energidirektør

6. december 2024

Nukissiorfiit har nu fundet årsagen til gårsdagens nedbrud i Nuuk

29. december 2024

Nukissiorfiit på den Grønlandske karrieremesse 2024 med succes

5. marts 2024

Vidste du? - Hvis du flytter ind i et dødsbo

19. august 2024

Strømsvigt i Ilulissat er nu løst

15. oktober 2024

Anlægsarbejde over sommeren i Qaqortoq og Nuuk til gavn for en bedre forsyning

26. juni 2024

Givende besøg fra Nunavut

10. september 2024

Går en grønnere vinter i møde

4. juli 2024

Når uheldet er ude!

14. februar 2024

Ny varmepumpe i fokus i Qaqortoq

5. september 2024

Energien kommer indefra

12. juni 2024

Anmodning til kunderne om snerydning

3. december 2024

Prisjusteringer fra d. 1. januar 2025

23. december 2024

Fokus på fællesskabet om energiressourcer i arktiske samfund

13. november 2024