Meddelelse til Nukissalik brugere

I løbet af uge 42 undersøger vi kundernes betalinger for opladning af biler. Vi har bemærket, at der er nogle kunder, hvor opladninger ikke er blevet betalt. Vi arbejder på at udsende manuelle regninger til dem med ubetalte opladninger. Vi vil gerne minde om, at regningerne fra Nukissalik adskiller sig fra dem, man normalt modtager fra Nukissiorfiit, da det er to forskellige enheder.

Hvis du har ubetalte opladninger, vil du modtage en regning enten via e-mail eller post. Hvis du er i tvivl om din regning, er du velkommen til at kontakte os på nukissalik@nukissiorfiit.gl for at få yderligere oplysninger.

Vi vil gerne minde alle Nukissalik-brugere om vigtigheden af at opdatere oplysningerne i deres Nukissalik-profiler under webapp.nukissalik.gl

Lignende artikler

Arbejdernes internationale kampdag: Suulut er en stærk kapacitet både på og udenfor arbejdspladsen

1. maj 2024

Vores vand er unikt, hjælp os med at passe på det

19. marts 2024

Årsag for længere tidsperiode uden el i Nuuk

29. december 2024

Energien kommer indefra

12. juni 2024

Orientering til vores kunder som betaler via PBS

30. august 2024

Givende besøg fra Nunavut

10. september 2024

Nukissiorfiit ansætter ny teknisk direktør

20. november 2024

Nukissiorfiit fejrer 75 år med offentlig energiforsyning i Grønland

29. oktober 2024

Elektrificeringen er i fuld gang

17. juni 2024

Vidste du? – Konsekvenserne af manglende tilmelding til Nukissiorfiit

13. november 2024

Vandkraften i Ilulissat når nye grønne højder

14. februar 2024

Nukissiorfiit indgår grøn samarbejdsaftale med Betoncentralen

9. december 2024

Nukissiorfiit på den Grønlandske karrieremesse 2024 med succes

5. marts 2024

Tak for i år!

18. december 2024

Til kunder som ikke har modtaget deres faktura vedrørende januar

5. marts 2024