Anmodning til kunderne om snerydning

Vandkørsel har i disse dage problemer med for meget sne ved vandtanktilslutningerne. Derfor beder vi vores kunder om at rydde vej til rørtilslutningen, når der er faldet sne, samt sørge for påfyldningsstudsene ikke er dækket af sne.

Det skal meddeles, at manglende snerydning kan føre til, at der ikke afleveres vand til adressen.

Der er normal vandkørsel fra 07:00 til 16:00 og al udkørsel af vand efter kl. 16:00 er udkald.

Lignende artikler

Meddelelse til Nukissalik-brugere

18. april 2024

Vores vand er unikt, hjælp os med at passe på det

19. marts 2024

Prisjusteringer fra d. 1. januar 2025

23. december 2024

Ammassivik får medvind

8. maj 2024

Bliv klogere på Grønlands energiforsyningsvirksomhed

28. oktober 2024

Tak for en fantastisk kulturnat!

24. januar 2024

Nukissiorfiit fejrer 75 år med offentlig energiforsyning i Grønland

29. oktober 2024

Nukissiorfiit indgår grøn samarbejdsaftale med Betoncentralen

9. december 2024

Nukissiorfiit på den Grønlandske karrieremesse 2024 med succes

5. marts 2024

Til Nukissalik-kunder

22. marts 2024

Vidste du? – Nukissiorfiit kommer snart på E-boks

16. december 2024

Nukissiorfiit og Munck Gruppen går sammen om et grønnere Ilulissat

24. juli 2024

Ny varmepumpe i fokus i Qaqortoq

5. september 2024

Arbejdernes internationale kampdag: Suulut er en stærk kapacitet både på og udenfor arbejdspladsen

1. maj 2024

Johan Danielsen er ansat som ny energidirektør

6. december 2024