Forsyningsnedbrud i Aasiaat

Natten mellem d. 18. og 19. september kl. ca. 03 opstod der brand på elværket i Aasiaat, og som følge heraf blev forsyningen afbrudt. Efter ca. en time blev forsyningen genetableret. 
Der har ikke været nogen personskader i forbindelse med branden.

Nukissiorfiit er i gang med at undersøge hændelsen nærmere og afklare skaderne. 

Lignende artikler

Nukissiorfiit på den Grønlandske karrieremesse 2024 med succes

5. marts 2024

Taphus 3, B611 i Ilulissat er nu klar til brug

26. november 2024

Energien kommer indefra

12. juni 2024

Strømsvigt i Ilulissat er nu løst

15. oktober 2024

Orientering til vores kunder som betaler via PBS

30. august 2024

Tak for i år!

18. december 2024

Vidste du? - Hvis du flytter ind i et dødsbo

19. august 2024

Arbejdernes internationale kampdag: Suulut er en stærk kapacitet både på og udenfor arbejdspladsen

1. maj 2024

Nukissiorfiits årsregnskab for 2023 er nu offentliggjort

14. maj 2024

Fokus på fællesskabet om energiressourcer i arktiske samfund

13. november 2024

Ændringer i Nukissiorfiits direktion

29. august 2024

Forlængelse af renoveringen af taphus B611 i Ilulissat

6. september 2024

Elektrificeringen er i fuld gang

17. juni 2024

Meddelelse til Nukissalik-brugere

18. april 2024

Nukissiorfiit har nu fundet årsagen til gårsdagens nedbrud i Nuuk

29. december 2024