Forsyningsnedbrud i Aasiaat

Natten mellem d. 18. og 19. september kl. ca. 03 opstod der brand på elværket i Aasiaat, og som følge heraf blev forsyningen afbrudt. Efter ca. en time blev forsyningen genetableret. 
Der har ikke været nogen personskader i forbindelse med branden.

Nukissiorfiit er i gang med at undersøge hændelsen nærmere og afklare skaderne. 

Lignende artikler

I praktik hos Nukissiorfiit

18. oktober 2024

Energien kommer indefra

12. juni 2024

Fokus på fællesskabet om energiressourcer i arktiske samfund

13. november 2024

Bliv klogere på Grønlands energiforsyningsvirksomhed

28. oktober 2024

Vandets dag: Bliv klogere på Nukissiorfiits vandforsyning

20. marts 2024

Prisjusteringer på el, vand og varme

28. juni 2024

Nukissiorfiit og Munck Gruppen går sammen om et grønnere Ilulissat

24. juli 2024

Strømsvigt i Ilulissat er nu løst

15. oktober 2024

Prisjusteringer fra d. 1. januar 2025

23. december 2024

Spændende besøg i Sisimiut

26. august 2024

Arbejdernes internationale kampdag: Suulut er en stærk kapacitet både på og udenfor arbejdspladsen

1. maj 2024

Går en grønnere vinter i møde

4. juli 2024

Til Nukissalik-kunder

22. marts 2024

Orientering til vores kunder som betaler via PBS

30. august 2024

Anmodning til kunderne om snerydning

3. december 2024