Forsyningsnedbrud i Aasiaat

Natten mellem d. 18. og 19. september kl. ca. 03 opstod der brand på elværket i Aasiaat, og som følge heraf blev forsyningen afbrudt. Efter ca. en time blev forsyningen genetableret. 
Der har ikke været nogen personskader i forbindelse med branden.

Nukissiorfiit er i gang med at undersøge hændelsen nærmere og afklare skaderne. 

Lignende artikler

Til kunder som ikke har modtaget deres faktura vedrørende januar

5. marts 2024

Energien kommer indefra

12. juni 2024

Årsag for længere tidsperiode uden el i Nuuk

29. december 2024

Prisjusteringer på el, vand og varme

28. juni 2024

Nukissiorfiits årsregnskab for 2023 er nu offentliggjort

14. maj 2024

Johan Danielsen er ansat som ny energidirektør

6. december 2024

Ny varmepumpe i fokus i Qaqortoq

5. september 2024

Renovering af taphus i Ilulissat over sommeren

19. juli 2024

Fokus på fællesskabet om energiressourcer i arktiske samfund

13. november 2024

Orientering til vores kunder som betaler via PBS

30. august 2024

Nukissiorfiit ansætter ny teknisk direktør

20. november 2024

Nukissiorfiit har nu fundet årsagen til gårsdagens nedbrud i Nuuk

29. december 2024

Vandets dag: Bliv klogere på Nukissiorfiits vandforsyning

20. marts 2024

Nyhed fra Nukissiorfiit - Kundeportal

25. april 2024

Meddelelse til Nukissalik-brugere

18. april 2024