Forsyningsnedbrud i Aasiaat

Natten mellem d. 18. og 19. september kl. ca. 03 opstod der brand på elværket i Aasiaat, og som følge heraf blev forsyningen afbrudt. Efter ca. en time blev forsyningen genetableret. 
Der har ikke været nogen personskader i forbindelse med branden.

Nukissiorfiit er i gang med at undersøge hændelsen nærmere og afklare skaderne. 

Lignende artikler

Vores vand er unikt, hjælp os med at passe på det

19. marts 2024

Nukissiorfiit fejrer 75 år med offentlig energiforsyning i Grønland

29. oktober 2024

2023 blev vandkraftens år i Nukissiorfiit og i Grønland

23. juni 2024

Nukissiorfiit har nu fundet årsagen til gårsdagens nedbrud i Nuuk

29. december 2024

Nukissiorfiits årsregnskab for 2023 er nu offentliggjort

14. maj 2024

Orientering til vores kunder som betaler via PBS

30. august 2024

Anmodning til kunderne om snerydning

3. december 2024

Nyhed fra Nukissiorfiit - Kundeportal

25. april 2024

Prisjusteringer på el, vand og varme

28. juni 2024

I praktik hos Nukissiorfiit

18. oktober 2024

Arbejdernes internationale kampdag: Suulut er en stærk kapacitet både på og udenfor arbejdspladsen

1. maj 2024

Meddelelse til Nukissalik-brugere

18. april 2024

Ændringer i Nukissiorfiits direktion

29. august 2024

Givende besøg fra Nunavut

10. september 2024

Årsag til udfald i Ilulissat

23. oktober 2024