Forsyningsnedbrud i Aasiaat

Natten mellem d. 18. og 19. september kl. ca. 03 opstod der brand på elværket i Aasiaat, og som følge heraf blev forsyningen afbrudt. Efter ca. en time blev forsyningen genetableret. 
Der har ikke været nogen personskader i forbindelse med branden.

Nukissiorfiit er i gang med at undersøge hændelsen nærmere og afklare skaderne. 

Lignende artikler

Til kunder som ikke har modtaget deres faktura vedrørende januar

5. marts 2024

Johan Danielsen er ansat som ny energidirektør

6. december 2024

Prisjusteringer på el, vand og varme

28. juni 2024

Renovering af taphus i Ilulissat over sommeren

19. juli 2024

Tak for en fantastisk kulturnat!

24. januar 2024

Tak for i år!

18. december 2024

Ny varmepumpe i fokus i Qaqortoq

5. september 2024

Ændringer i Nukissiorfiits direktion

29. august 2024

Nukissiorfiit og Munck Gruppen går sammen om et grønnere Ilulissat

24. juli 2024

Elektrificeringen er i fuld gang

17. juni 2024

Glædelig kvindernes internationale kampdag: To år med Nukissiorfiit første kvindelig direktør

8. marts 2024

Så blev der trykket start!

13. marts 2024

Til Nukissalik-kunder

22. marts 2024

Går en grønnere vinter i møde

4. juli 2024

2023 blev vandkraftens år i Nukissiorfiit og i Grønland

23. juni 2024