Forsyningsnedbrud i Aasiaat

Natten mellem d. 18. og 19. september kl. ca. 03 opstod der brand på elværket i Aasiaat, og som følge heraf blev forsyningen afbrudt. Efter ca. en time blev forsyningen genetableret. 
Der har ikke været nogen personskader i forbindelse med branden.

Nukissiorfiit er i gang med at undersøge hændelsen nærmere og afklare skaderne. 

Lignende artikler

Når uheldet er ude!

14. februar 2024

Så blev der trykket start!

13. marts 2024

Ændringer i Nukissiorfiits direktion

29. august 2024

Givende besøg fra Nunavut

10. september 2024

Nukissiorfiit fejrer 75 år med offentlig energiforsyning i Grønland

29. oktober 2024

Nukissiorfiit og Munck Gruppen går sammen om et grønnere Ilulissat

24. juli 2024

Orientering til vores kunder som betaler via PBS

30. august 2024

Nukissiorfiit indgår grøn samarbejdsaftale med Betoncentralen

9. december 2024

2023 blev vandkraftens år i Nukissiorfiit og i Grønland

23. juni 2024

Bliv klogere på Grønlands energiforsyningsvirksomhed

28. oktober 2024

Vær opmærksom på falske mails

17. juli 2024

Prisjusteringer fra d. 1. januar 2025

23. december 2024

Tak for en fantastisk kulturnat!

24. januar 2024

Strømsvigt i Ilulissat er nu løst

15. oktober 2024

Arbejdernes internationale kampdag: Suulut er en stærk kapacitet både på og udenfor arbejdspladsen

1. maj 2024