Forsyningsnedbrud i Aasiaat

Natten mellem d. 18. og 19. september kl. ca. 03 opstod der brand på elværket i Aasiaat, og som følge heraf blev forsyningen afbrudt. Efter ca. en time blev forsyningen genetableret. 
Der har ikke været nogen personskader i forbindelse med branden.

Nukissiorfiit er i gang med at undersøge hændelsen nærmere og afklare skaderne. 

Lignende artikler

Tak for i år!

18. december 2024

Prisjusteringer fra d. 1. januar 2025

23. december 2024

Vidste du? – Nukissiorfiit kommer snart på E-boks

16. december 2024

Vandets dag: Bliv klogere på Nukissiorfiits vandforsyning

20. marts 2024

Går en grønnere vinter i møde

4. juli 2024

Givende besøg fra Nunavut

10. september 2024

Når uheldet er ude!

14. februar 2024

Ændringer i Nukissiorfiits direktion

29. august 2024

Nukissiorfiit indgår grøn samarbejdsaftale med Betoncentralen

9. december 2024

Til Nukissalik-kunder

22. marts 2024

Strømsvigt i Ilulissat er nu løst

15. oktober 2024

Ny varmepumpe i fokus i Qaqortoq

5. september 2024

Meddelelse til Nukissalik-brugere

18. april 2024

Vandkraften i Ilulissat når nye grønne højder

14. februar 2024

Energien kommer indefra

12. juni 2024